Despre noi si despre altii

Cea mai frumoasă carte din lume

Recunosc că m-a atras titlul când am cumpărat această carte (Cea mai frumoasă carte din lume – Eric-Emmanuel Schmitt). Și pentru că am luat-o la pachet cu o alta care era pe ”to read list”, pe aceasta am pus-o pe raft și a stat acolo un timp. Recent, când a venit momentul să-mi fac bagajul pentru a pleca la o conferință, am luat-o cu mine. Am deschis-o în aeroport și m-a prins de la prima pagină.

Am descoperit acolo 8 povești (îmi place la nebunie cifra 8!). Oricât de fictive ar părea acestea, în momentul în care le citești te simți mai ancorat în realitate ca niciodată. Realitatea ta. A mamei tale. A bunicii tale. A femeilor pe care le admiri. Relitatea uneor vieți – zbuciumate, fericite, frivole, triste, bogate, sărace, demne -.

Suntem cărți, suntem filme, suntem poezie – la final de zi, bărbați sau femei, suntem povești. Și tot poveștile sunt cele care ne inspiră să ne construim porpria poveste în continuare – cu zbucium, cu fericire, cu frivolitate, cu tristețe, cu bogăție, cu sărăcie și cu deminitate!

P.S. Am vrut să dau amanunte despre carte (spoilers), dar nu m-am îndurat – frumusețea ei merită descoperită în întregime!

Lasă un răspuns

