Călătorii · De prin viață adunate

Față în față

Asociem parcurile de distracții ca fiind potrivite pentru copii, sau cel mult pentru adolescenții care trebuie să facă ceva cu energia lor. Recunosc că eram cât pe ce să fiu infectată de acest virus. Asta până am ajuns la Disneyland și am văzut oameni de toate vârstele acolo; m-am relaxat instant și am lăsat prejudecățile în afara porților parcului. Însă nu despre Disneyland vreau să vă povestesc.

Mai 2017, luni. Un alt parc de distracții – genul de loc unde nu mergi singur. N-a fost și cazul meu de această dată; unele călătorii le faci de unul singur. La fel e și cu unele întâlniri.

Mi-e frică de înălțime și de apă cam de când mă știu. Asta nu înseamnă că nu îmi împing limitele de fiecare dată când am ocazia. Ce am oservat e că, cu cât adunăm mai multe experiențe (sau ani), cu atât ne dăm mai multe filme înainte de orice lucru care implică să facem ceva de care ne e frică.

Un carusel înalt de 80m (cam cât o clădire de 25 de etaje), care te învărte cu 70km/h – unul dintre cele mai înalte din lume. Între mine și el era frica. Stăteam față în față. Gândurile ți se învârt cu viteză imensă în acele momente. La final e vorba de alegeri; nu mai ținea de nevoia de adrenalină, de teribilism sau de o simplă distracție – era vorba de a fi mai puternic decât frica. Printre toate ideile care se luptau pentru a obține monopol pe ce urma să fac, una a ieșit învingătoare: ”Totul e doar în mintea ta. Poți face asta. Privește frica în ochi și va dispărea.”

Așa că am făcut-o și pe asta și priveliștea a fost de nedescris!

carusel_t.jpg

Lasă un răspuns

