Despre noi si despre altii

Orice ca să te uit!

Cheers!: Te aveam în minte încontinuu; doar pe tine. Întreaga zi. Și noapte. Erai tot timpul acolo, așa că într-o marți mi-am luat inima în dinți și am spus că te voi uita. Ba mai mult, aveam să fac orice ca să te scot din gândurile mele! Nu era loc de amânări în toată povestea asta; nu aveam de gînd să te uit începând din weekend sau de luni, ci de acum!

Știi că sunt o persoană determinată așa că m-am pus pe treabă; în fond vorbim despre ceva serios – trebuia să fac orice ca să te uit:

  • Ieșit în oraș cu prietenii
  • Închinat pahar dupa pahar în cinstea libertății și a unei minți eliberate de tine
  • Muncă, muncă și iar muncă – concentrare pe carieră
  • Cărți. Filme. Seriale. Muzică. Seriale. Seriale. Repeat.
  • Citit toate articolele cu tema: ”Cum să uiți …” 

Iar când ajungeam la finalul listei, tot ce trebuia să fac era să o iau de la capăt. Părea o rețetă de succes, dar să fim serioși … Cum de mi-a luat atât de mult timp să înțeleg că de fapt nu locuiai în mintea mea, ci în sufletul meu? Iar de acolo oamenii nu pleacă nicicând. Poate doar ajung în colțuri pe care alegem cu timpul să le vizităm mai rar, dar ei nu pleacă nicăieri – odată ajunși în suflet rămân acolo pentru totdeauna.

3 gânduri despre „Orice ca să te uit!

  1. a
    maripoza
    el alma
    si logras amar con ella
    no podras olvidar ni dejar de sentir
    lo que en el alma se tiene
    en ella perdurara
    ya ves yo te recuerdo
    quisas te ame
    quisas mas aun
    lo se pporque en mi alma estas
    y en en cada cada esquinq
    por que dejar de no pensarte
    aunque sea arbol viejo
    puedo con mis hojas
    rosarte
    besartetantas cosas
    sin dañarte que te soy tiempo
    eras pequeña cuando mis ramas cubrian tu cuerpo…
    y mis hojas de otoño jamas dejaron de cubrir tus miedos
    y mis colores
    mis colores estan ligados a tu carita de angel perfumada

    es que ya ves
    en cada esquina que estes ciudad
    tormenta sin cielo
    estoy en ti
    porque cada cosa que tocas estas en mi alma,,,
    por ello si tu amas no trates de olvidar
    solo trata de recordar
    no son todos lo que amamos …
    con el alma.

  2. Va felicitam pentru blogul pe care il realizati!
    Ne-ar placea mult sa faceti cunostinta si cu blogul nostru, „Dictionar Sexualitate”, de la adresa https://dictionarsexualitate.wordpress.com/,
    ce are la baza un proiect ambitios: o enciclopedie populara a sexualitatii, în care informatiilor din definitii si articole li se adauga cele
    rezultate din completarea a numeroase chestionare online.
    Suntem aproape siguri ca va va interesa si pe dvs.
    Mult succes in ceea ce faceti!
    Toata recunostinta pentru rabdarea cu care ati citit mesajul nostru!

Lasă un răspuns

