Despre noi si despre altii

Tăcere

tener-cultura: paisajes urbanos de kai ziehl:

Dintr-un jurnal abandonat pe o bancă în parc.

”Puteai alege să fii orice, dar ai ales să fii tăcere.

Am încercat să uit. Crede-mă te rog că m-am străduit în fiecare zi. Dar apoi, când era liniștea mai mare – și inevitabil era liniște, îți auzeam vocea. La început era intensă, apoi se estompa de fiecare dată puțin câte puțin. Era bine – trecea timpul și imi rămânea în minte doar imaginea ta; nu-ți mai auzeam râsetul și asta îmi demonstra că sunt pe drumul cel bun – începeam să te uit.

Mi-am zis apoi că imaginea ta pot s-o înlocuiesc ușor cu altele: alte amintiri, alte femei – altele pe surt, înțelegi tu. Doar că oricât alergam, oricât vorbeam, oricât încercam, oricât … tot ce ajungea să fie între mine și acele altele erau tăceri. Tăcerile astea erau goluri care cereau să fie umplute instant cu ceva. Și fără să-mi ceară cineva voie, acele tăceri erau umplute de amintirea momentelor ce-au generat toate sclipirile din ochii tăi.

Sper că înțelegi că puteai alege să fii orice. Și totuși ai ales să fii tăcere.”

Un gând despre „Tăcere

  1. me recuerda
    el banco y el palomar
    sitiado por silenciosas personas
    que ,,
    como yo ablabamos tan solo con nuestro mirar
    ancianos no eramos solo
    que algunos somos hombres que en la vida
    buscamos no el amor
    es algo mas alla que ello
    es donde el alma
    lejos de su redil
    puede llenar su morral
    sin escalofrios,,
    el silencio deja espacios tremendamentes crueles..
    por ello maripoza,,
    tu logras en colores
    arlequines colores,,la paz el asombro…
    y tu,,
    carta que siempre me abla .

Lasă un răspuns

