Despre noi si despre altii

Viitorul nu e un loc unde mergem …

În acest weekend a avut loc în Satu Mare o altă ediție a conferinței Timeret & InterculturaliSM. Mai jos găsiți câteva idei prezentate în cadrul acesteia.

Și pentru că visele se leagă de VIITOR dați-mi voie să spun că eu cred în visele noastre, cred în noi ca sătmăreni, și implict cred în orașul acesta. Și am să vă împărtășesc un secret: peste tot unde am fost, din Rusia în Creta și din Spania în Israel, cel mai tare am fost impresionată nu de cladiri sau peisaje (care da, au o frumusețe aparte), ci de oameni – oamenii sunt cei care m-au inspirat și care m-au lăsat fără cuvinte de cele mai multe ori.

Este o vorba din bătrâni care spune că omul sfințește locul – ei bine, până acum mi-a fost confirmat iar și iar acest lucru, așa că hai să luăm aminte la aceste vorbe frumoase și să ne lăsăm ghidați de următorul mesaj:

VIITORUL nu e un loc unde MERGEM, ci e un LOC pe care îl CREAM!

TI_9317.JPG

Lasă un răspuns

