Călătorii

Prin lume călător

Îmi place să călătoresc. Iubesc să descopăr lucruri noi și visul meu e să văd lumea așa cum e ea. În fiecare loc în care am fost am lăsat o părticică din mine, dar în același timp am luat ceva în schimb. Experiențele au fost unice toate și parcă din ce în ce mai intense de fiecare dată când ajungeam undeva pentru prima dată. Am văzut locrui frumoase, peisaje superbe, însă recunosc – cel mai mult m-au impresionat oamenii, motiv pentru care o parte au devenit actori ai acestui blog în timp.

Și pentru că tot timpul, dar tot timpul, am învâțat ceva, mai jos se găsește o selecție sumară de idei adunate în timpul călătoriilor mele – o parte din ele – însoțite de un gând inspirat de fiecare experiență în parte.

Franța – grandoare.

 

Suedia – libertate.

Israel – liniște, reculegere & diversitate.

Grecia – noul vechi.

 

Rusia – artă la fiecare pas.

Bulgaria – realitate.

Danemarca – calm

Ungaria – aventură

 

Spania – căldură (fără a face referire la temperaturi)

Italia – iubire

San Marino – esență tare într-o sticluță mică

Istanbul – (cu un pas mai aproape de) orient

Muntenegru – poezie a naturii

Serbia – prietenii

Va urma …

Un gând despre „Prin lume călător

  1. mi querida ,,,los colores que os di,,porque tu eres no solo el arco iris que yo busque ,,que tu logras en cada buelo,,amor ,,diosa ,,mi maripoza.

Lasă un răspuns

