Despre noi si despre altii

Femeii din viața ta

You mean everything to me.. I'll always put you above me because you are the love of my life.. you deserve to be treated like a queen..: Vreau să îi spun că e o norocoasă pentru că are lângă ea un bărbat minunat.

El e omul pe care l-am cioplit cu o daltă de iubire.

E cel căruia i-am vindecat cu blândețe rănile trecutului și i le-am sărutat cu liniște, până s-au cicatrizat; unele din ele abia se mai cunosc azi.

L-am mințit cu adevărurile mele – genul acela de adevăruri care i-au dat încredere și l-au făcut să viseze. S-a prins la un moment dat că le poate transforma în realitate și am fost fericită văzându-l că face asta.

Apoi i-am întins limitele de fiecare dată când am avut ocazia; n-au fost puține momentele când l-am încurajat să aleagă calea cea mai grea, când am dat la o parte din jurul lui tot ce era ușor sau când l-am ajutat să greșească. La final, experiența și lecțiile învățate erau mereu mai valoroase decât obstacolele ce trebuiau depășite pentru a ajunge la ele.

Pe el l-am îmbrăcat cu momente magice și l-am încălțat cu povești.

Iar la final, l-am lăsat liber: să creadă, să aleagă, să iubească și să dăruiască. Și a făcut-o, de aceea îi scriu azi aceste rânduri femeii din viața lui!

Un gând despre „Femeii din viața ta

  1. hola mujer,,,
    suelo recordarte que
    voy caminando delante de ti,,e recibido la lluvia y el viento}años antes de tu nacimiento ,e visto
    parir animales bestias
    y e visto parir humanos,,,
    la mentira nunca es buena
    menos para enmendar y ser misericordia,,
    aveces tejemos sueños sin querer
    otras damos amor sin saber que sentimos
    y que solo la carne es vacio
    decias mujer de ciudades que deslumbran
    que tus ojos se llenaron de colores de grandes imperios,,ya ves
    mi america y yo nos paresemos
    en mi pais somos pocos
    llenos de amor y pobreza
    vemos como
    el oro reluce en esos imperios europeos
    que es sangre de mis nativos,,,
    besos maripoza,,

Lasă un răspuns

