Despre noi si despre altii

Început magic

LOVE IS WHO YOU ARE. The truth is that you are already the perfect embodiment of love. It is who you are deep within. ~ Panache Desai: Dacă am zile în care mi-e dor? Bineînțeles că mi se întâmplă.

Dacă sunt zile în care îmi e specific dor de tine? Pățesc și asta destul de frecvent; doar că nu îți spun.

Dacă ai ști, ar însemna să fiu mai puțin mândră; ar însemna să par mai puțin calculată; aș părea slabă și mi-ar reduce din fatalitate. Ar însemna să las naivitatea să-mi umple ochii de licăriri și în același timp să uit de multele lecții ce mi le-a dat viața.

Totuși, ar însemna să fiu mai sinceră cu mine în primul rând, iar mai apoi cu tine. Ar însemna să accept că am sentimente – dorul fiind unul din ele.  Și ar mai însemna să spun ”da” unei șanse.

Iar la final, dacă și tu ai simți la fel, ar însemna să fim amândoi mai fericiți. Și-ar mai însemna să transformăm finalul ăsta într-un început magic!

Lasă un răspuns

