Despre noi si despre altii

Mulțumesc om frumos!

magicCă te-ai oprit când m-ai întâlnit și m-ai privit în ochi. Că ai plecat, dar ai revenit iar și iar. Că erai curios și dorinc să mă deslușești cu toată răbdarea din lume. Că mi-ai arătat cum muzica poate apropia oamenii, chiar dacă e diferită și că fiecare dintre noi suntem compozitorii propriilor melodii. Că mi-ai dat încredere în propria-mi muzică, fără să știu asta măcar. Mulțumesc pentru libertate. Că ai lăsat naturalețea lucrurilor simple să-și facă magia. Că mi-ai oferit lecții de viață, chiar dacă știai că nu le-am înțeles – atunci!

Acum îți mulțumesc că m-ai lăsat să plec. Că n-ai îngreunat situația. Că ai lăsat maturitatea să vorbească în locul copilului ce n-ar fi vrut să fie lăsat singur. Că nu ai căutat țapi ispășitori pentru că știai că nu își au locul în poveste. Că mi-ai dat încredere – din nou!

Azi? E momentul să-ți mulțumesc omule frumos pentru că în ciuda tuturor lucrurilor ești aici, amindindu-mi la momentul potrivit că fiecare avem un rol bine definit în viețile celor din jur – doar că uneori durează mai mult până să înțelegem …

Un gând despre „Mulțumesc om frumos!

Lasă un răspuns

