Despre noi si despre altii

Ți-am tatuat iubirea pe corp și am plecat

a land of sandȘtii că nu spun ”te iubesc” și că prefer să arăt asta, la fel cum știi că tac atunci când mi se spun ”cuvintele magice”. În timp am ajuns să nu mă mai grăbesc și să nu mă încred în vorbe – efemeritatea lor e o realitate cu care am făcut cunoștință demult și care a rămas întipărită în mine. Știi că-s o fire spontană, că am mereu nevoie de nou în viața mea, că-l caut în fiecare clipă și că vreau să am lângă mine oameni care mă inspiră – despre și pentru care să scriu.

Și știind toate astea, mai știi că trăiesc cu intesitate fiecare clipă, iubesc profund și-mi pun sufletul în tot ceea ce fac. Tocmai de aceea ți-am tatuat iubirea pe corp și am plecat, fără să-ți fi vorbit vreodată despre cât de mult ai însemnat pentru mine.

Lasă un răspuns

