Despre noi si despre altii

Hai să ne pierdem vremea într-o cană de cafea …

Să fie mare în primul rând – e esențial să încapă cât mai multă cafea pentru a pierde cât mai multă vreme. Apoi să fie amară – renunțăm la zahăr să o bem mai încet. În plus, zahărul nu face bine la sănătate, așa că ne îndreptăm încet spre rețeta perfectă!

Și apoi să fie concentrată! Adevăru-i că am nevoie de o cantitate mare de esență tare! Vreau să-mi bată inima cu putere din cauza ei, s-o simt zbătându-se în mine și mai vreau să se întâmple toate astea din cauza cafelei, căci m-am săturat să fii tu motivul principal.
Așa că hai șă ne pierdem vremea într-o cană de cafea, să mă amăgesc la final că nu-mi bate inima din cauza ta!

[fragment dintr-un jurnal cotidian]

cafea

Lasă un răspuns

