Despre noi si despre altii

Câte lucruri am pierdut din teama de a nu pierde…

Așa zicea Coelho și Doamne câtă dreptate îi dau! Chit că nu ești un lucru, faci totuși parte din această categorie!

M-am speriat că-mi voi irosi timpul și dragostea, așa că am hotărât să plec din viața ta, renunțând la ”monotonia” unei iubiri sincere. Am căutat în schimb și am găsit aventuri de tot felul, am întâlnit oameni minunați și am ajuns în locuri incredibile; am trăit mai mult, dar am iubit mai puțin pentru că am făcut-o cu rezervare de fiecare dată.

Am dat iubirea pe cunoaștere, iar azi realizez că îmi lipsești – n-o spun cu regret, căci fără toate aceste experiențe n-aș fi omul care sunt azi, doar că azi mi-e dor de tine și mi-ar plăcea să faci parte din peisajul care acum mi-e familiar!

pigions girl

Lasă un răspuns

