Despre noi si despre altii

Am o problemă cu tine!

Problema nu-i că sau cum s-a întâmplat să te cunosc, ci că nu mai pot să mi te scot din minte.
Problema nu-i felul tău de a fi pentru că tocmai din cauza lui mi-ai plăcut.
Nu trecutul din care lipsești e problemă, ci prezentul în care te încăpățânezi să rămâi.
Nici măcar faptul că minți nu e o problema, pentru că o faci frumos, ce nu-i în regulă cu toate astea e că te cred.
Problema nu-i ceea ce faci până la urmă, ci că oricum dau uitării tot ceea ce în mod normal nu aș accepta.
De faptul că te joci mereu, ce pot zice? Nu e nici asta o problemă, atâta doar că te joci cu mine.
Problema nu-i că se îndrăgostește iar și iar cineva de tine, ci că am făcut-o și eu.
Și nici măcar că te iubesc nu-i o problemă, doar că tu nu simți la fel …
Problema nu-i că eu mă aleg cu răni din toată povestea asta, ci că nu mă deranjează să le am.
Și totu-i în regulă când spui ce gândești sau ce simți (rar!), însă problema-i atunci când taci și mă iei subit în brațe!
Dar parcă ziceam că am o problemă cu tine, nu-i așa? Ei bine, problema mea-i că eu sunt problema ta!

smoking

Un gând despre „Am o problemă cu tine!

Lasă un răspuns

