Despre noi si despre altii

Să nu te îndrăgostești de mine!

Recunosc că de multe ori când o femeie spune ”nu” în realitate întreaga ei ființă strigă ”da”, însă poate din mândrie, orgoliu sau din teamă nu spune ce simte. Dar acum, ia la propriu cuvintele următoare căci asta-i o excepție de la regulă: să nu te îndrăgostești de mine!

N-o face căci n-am să te pot iubi înapoi – mă cunoști, știi cât de ușor mă atașez de oameni, dar uiți că atașamentul sau prietenia se confundă ușor cu iubirea, însă nu sunt egale. În plus, nu știi toate cotloanele ascunse ale sufletului meu – dacă ai face-o probabil ți-ai da singur seama că nu e o idee bună să te îndrăgostești de mine.

Iar dacă ajung să te iubesc, te vei considera cel mai fericit om de pe pământ, însă în continuare nu e o idee bună. Am să dau alt sens lumii tale, am să-ți colorez zilele și am să-ți umplu viața de lucruri simple și de dragoste. Am să te iubesc până dincolo de mine, cu naivitate am să te iubesc până la epuizare, iar după aceea … voi pleca. Am să-ți las toată dragostea mea, dar am să mă iau din viața ta și atunci vei înțelege de ce ți-am spus: ”Să nu te îndrăgostești de mine!

woman mirror beautoful dress

Lasă un răspuns

