Despre noi si despre altii

Mulțumesc că te-ai ținut de necuvânt!

… când mi-ai zis că pleci, dar ai rămas acolo – lângă și pentru mine.

… când mi-ai spus că nu-ți plac defectele mele și cu toate astea le-ai acceptat.

… când vroiai să renunți și cu toate astea ai continuat!

Și-ți mai mulțumesc că te-ai ținut de necuvânt …

… când mi-ai promis că o să-mi spui mereu adevărul – așa am realizat încă o dată că minciuna-i parte din noi.

… când îmi spuneai că putem fi mereu împreună – așa am am învățat să fac distincție clară între verbele vreau și pot.

… când mi-ai zis că mă iubești, pentru că în timp mi-am dat seama că iubirea mea n-o merită pe-a ta și viceversa!

7b5bb148654f595db0bedf58fc4d8793

Un gând despre „Mulțumesc că te-ai ținut de necuvânt!

Lasă un răspuns

