Despre noi si despre altii

Știu… ai un trecut!

Așa au sunat primele cuvinte care n-am vrut să le aud în seara aceea, cu atât mai mult cu cât nu mă așteptam să vină din partea lui.

Nu vorbesc des despre trecutul meu, tocmai pentru că a fost. N-o fac pentru că uneori e dureros – nu vreau să deschid răni cicatrizate. Uneori chiar fug de el, căci simt că dacă ajung din nou în acel loc, fie și cu gândul, sunt prinsă într-un cerc vicios. Totuși, să nu crezi că trecutul e o pată neagră a existenței mele, căci e locul unde am crescut, am zâmbit, am fost fericită, am câștigat, m-am format … însă în același timp e și locul în care am pierdut și am greșit. Ăsta-i adevărul pur – pledez vinovată.

După un timp, omul acela cu suflet minunat de care-ți spuneam și-a continuat ideea: ”Știu … ai un trecut. Cu toții avem și nu-mi pasă – îl accept pentru că te-a creat pe tine, așa cum ești azi.” A urmat o pauză, iar instinctul îmi spunea că urmează să mi se spună din nou ceva ce nu vreau să aud – nu m-a înșelat. ”Te iubesc. Și înainte să încerci să spui ceva, n-o face… căci mai știu că n-ai să poți să-mi răspunzi nicicând, poate tocmai din cauza acelui trecut.”

Mi-a înțeles neputința, mi-a sărutat fruntea, apoi a plecat – știam amândoi că avem drumuri diferite, așa că n-a mai zăbovit.

woman back little black dress

Un gând despre „Știu… ai un trecut!

Lasă un răspuns

