Despre noi si despre altii

Despre bărbații altor femei

Am respectat mereu bărbatul altei femei, grosso mondo vorbind căci știu că nimeni nu deține pe nimeni și că dacă cineva stă lângă tine o face … din anumite motive. (Recunosc, inițial am vrut să scriu benevol, dar apoi m-a lovit realitatea. Adevăru-i că ajungem să ne împărțim viețile cu cineva din cauze multiple și diverse: iubire – idealul spre care tindem mulți -, statut social, singurătate, bani, prietenie, lașitate, simplitate, curaj, norme de tot felul și așa mai departe).

De-a lungul timpului am întâlnit mulți oameni – unii s-au îndrăgostit de mine, de alții m-am îndrăgostit eu și a fost o categorie foarte restrânsă cu care am trăit povești de iubire. Dar poveștile astea sunt ca și cărțile: mai devreme sau mai târziu au un final, pe care ajungi sau nu să-l cunoști în funcție de o decizie de-a ta – o citești sau nu. Și dacă tot vorbim de cărți, sunt unele pe care nu poți să le uiți nici măcar atunci când citești alta.

Ș-o să mă-ntrebi care-i treaba cu bărbații acum. Ei bine, mi s-a întâmplat să-mi spună aceștia că mă văd sau mă citesc altfel, sau că mă vor iubi chiar dacă nu le voi fi alături, în contextul în care acasă îi aștepta deja o altă femeie. Și atunci le-am dat ocazia să fie domni, estompându-mă încet din peisaj, și să-și respecte doamnele din viața lor.  Și știi de ce? Pentru că va fi mereu o diferență mare între dragostea avută și una închipuita!

lovers smile

Un gând despre „Despre bărbații altor femei

Lasă un răspuns

