Despre noi si despre altii

Te-am iubit căci te-am crezut perfect – apoi ți-am descoperit defectele rând pe rând …

Când a început să te cunoască i-ai părut un om ireal căci erai nici mai mult, nici mai puțin decât întruchiparea cuvântului perfecțiune și pe măsură ce trecea timpul se convingea de acest lucru. Dar ah! timpul … ce coardă sensibilă am atins! Tot el a făcut să-ți apară defecte și el era cel care cioplea imperfecțiuni în tine.

Încet, încet ai început să cobori de pe piedestal, iar omul care te urcase acolo a intrat în panică – se năruia o lume perfectă, fără să-și dea seama că se construia o alta în schimb. Abia când ai ajuns lângă el a văzut cum ești în realitate. Te iubea nespus când erai acolo sus, însă când ți-a descoperit imperfecțiunile și defectele care te-au coborât lângă el, și-a zis următoarele: ”Te-am iubit căci te-am crezut perfect – apoi ți-am descoperit defectele rând pe rând și te-am iubit și mai mult”!

together

Un gând despre „Te-am iubit căci te-am crezut perfect – apoi ți-am descoperit defectele rând pe rând …

Lasă un răspuns

