Scrisori catre cunoscuti si nestiuti

Celor ce m-au golit de cuvinte …

De-a lungul timpului am scris pentru mulți oameni – pasageri în viața mea sau călători de-o potrivă cu mine. Am scris pentru cei care m-au făcut fericită, dar și pentru cei care mi-au arăta că viața are și culori sumbre. Am scris din dragoste, din și cu pasiune, dar mai presus de toate am scris din suflet.

Azi le scriu tuturor celor care m-au golit de cuvinte și m-au umplut de emoții – indiferent ce fel de trăiri au fost, m-au transformat în ceea ce sunt azi.  Și-au fost multe momente când n-am mai putut spune nimic, dar atunci priveam omul în ochi și îmi lăsam sufletul să vorbească pentru mine.

Azi vă mulțumesc pentru tot ce ați trezit în mine, pentru că atunci când nu mai aveam cuvinte era semnul că sufletul își vrea dreptul la replică!

eyes

Un gând despre „Celor ce m-au golit de cuvinte …

Lasă un răspuns

