Despre noi si despre altii

Azi îi mulțumesc lui Dumnezeu că nu am primit ceea ce am crezut că merit

Cel mai complicat lucru cu care avem de-a face e sufletul omului. Al nostru în primul rând – ori cine zice altfel, minte cu nerușinare – iar apoi sufletele celor din jur.  Însă, din fericire, viața ne demonstrează iar și iar că avem puterea de a trece peste obstacole.

Am avut momente când am crezut că mi se cuvine un anume fel de fericire, sau mai rău, că mi se cuvin anumiți oameni – mari greșeli. Cu cât fugeam mai mult spre ceea ce-mi doream, cu atât ceea ce-mi doream era mai departe de mine. Într-un final, am renunțat, când am înțeles că primim ceea ce avem nevoie, nu ce credem că merităm.

Oameni care să-ți dea lumea peste cap? Vor fi mai mulți, nu doar unul, însă prețuiește-i pe cei care aleg să rămână.

train station

Un gând despre „Azi îi mulțumesc lui Dumnezeu că nu am primit ceea ce am crezut că merit

Lasă un răspuns

