Despre noi si despre altii

A doua mea casă …

Spun acasă la multe locuri – la propriu vorbind.

Acasă e acolo unde sunt părinții și familia, de la mic la mare.
Acasă-i locul de unde scriu acum și unde-mi desfășor activitatea.
Blogul acesta e o altă casă unde mă întorc de fiecare dată cu mult drag.
Locul în care trăiesc și învăț zi de zi e tot acasă pentru mine.
Mai spun acasă acolo unde mă întâlnesc cu prietenii sau la zone dragi mie, cum ar fi satul bunicilor.

 Spuneam recent că locul pe care-l numesc acasă și la care m-am întors de fiecare dată a fost sufletul meu, însă a doua mea casă e sufletul persoanei iubite!

home

Lasă un răspuns

