Despre noi si despre altii

Aniversare lăsată cu mulțumiri!

În urmă cu patru ani am decis să scriu pe un blog, iar de atunci există madalinapintea.wordpress.com.  Aici se găsesc bucăți din sufletul meu și părți din sufletul unor persoane care le-am întâlnit de-a lungul timpului.

Adevărul e că am ales să scriu – fac asta pentru a-mi elibera mintea și a-mi umple sufletul, iar azi e momentul să mulțumesc:

itiMultumesc

2 gânduri despre „Aniversare lăsată cu mulțumiri!

  1. Imi place blogul tau. Mereu ai fost mai sensibila. Imi amintesti de mine, numai ca in perioada aia nu aveam atatea metode de exprimare. Tine-o tot asa.
    Cristina

Lasă un răspuns

