Despre noi si despre altii · Scrisori catre cunoscuti si nestiuti

Nu am uitat …

images (1)

Dragă Moș Nicolae …

Ca în fiecare an, scrisoarea mea pentru tine e nelipsită. Mulți ar spune că-i târziu și că ai deja socotelile făcute când vine vorba de cadouri, însă amândoi știm că nu-i chiar așa.

Adevărul e că ce-mi doresc nu încape în ghete, prin urmare n-am să le mai lustruiesc special pentru această seară.  Totuși, te rog să:

  • umpli viețile celor dragi cu sănătate,
  • așterni în sufletele lor speranță și încredere,
  • cicatrizezi rănile care le au
  • și nu în ultimul rând sporește-le credința în tine și în micile miracole de zi cu zi!

P.S. Iar dacă te întrebi cum năzuiesc la una ca asta, să știi că n-am uitat că înainte de toate Moș Nicolae este un sfânt!

O seară magică vă doresc!

Lasă un răspuns

