Despre noi si despre altii

Azi îmi recitesc povestea … [partea a II-a]

77afcba7de05dc4c8425ec337b0ecac3

-Să te las în pace?

La întrebarea asta ar fi trebuit să-ți dau un răspuns care-l aveam pregătit de mult timp, însă pe când să-ți răspund, toată ființa mea refuza să spună da, așa că acel ”€œnu mai e nevoie” părea să împace pe toată lumea, cel puțin pentru moment.

De ce te iubesc? Nu știu și nu mă mai interesează. Am făcut de n ori liste cu motive pentru care ar trebui să mi te scot de tot minte și să nu țin deloc la tine, dar parcă pe măsură ce scriam erai din ce în ce mai prezent în toată ființa mea, așa că am renunțat și la ele.

Știu că o să pleci, însă asta nu înseamnă că sunt pregătită pentru moment, doar conștientă că se va întâmpla – dar de data aceasta nu am să încerc să te opresc. Dacă am învățat ceva din ultima despărțire (da, a noastră) a fost că ceea ce trebuie să se întâmple, se întâmplă și că nu am resursele și nici mijloacele necesare să fac un om să rămână lângă mine.

„If it’s meant to be, it will find a way, if not, it will find an excuse”. Și cu asta s-au spus multe. Dacă a fost să mă îndrăgostesc de tine uite că te iubesc și azi. Și am ajuns să recunosc asta, oricât de greu mi-ar fi; și o spun cu toată demnitatea din lume.

Dar apoi mai știu că dacă ai fi simțit și tu la fel, lucrurile ar fi stat diferit. Așa că aștept să mai fie fericită încă puțin.. cu fiecare secundă ce trece se mai adaugă o clipă de fericire și una de frică cumplită căci nu știu cum va fi iar fără tine.

Dar cum să-ți cer să faci parte din viață mea când tu dintotdeauna ți-ai imaginat o viață cu care eu nu mă potrivesc, nu-i așa? Eu nu fac parte din ceea ce îți doreai.. și poate ai simțit și tu la un moment dat dilema: ce să aleg – ce-mi dictează sufletul sau mintea? Dacă aș fi putut alege, aș fi ales multe.. și cu toate astea.. se pare că am ales să te iubesc, altfel ți-aș fi răspuns ”da” la prima întrebare!

Lasă un răspuns

