Despre noi si despre altii

La mulți ani, țara mea dragă!

d951a96d2c71ec32728493e246173605

România sunt toți cei care au fost și azi nu mai sunt printre noi – sunt cei ce au luptat în aceste locuri în fiecare zi pentru o țară și o lume mai bună. România sunt cei ce au avut credință și cei ne ne-au unit și cei cărora le mulțumesc azi!

România e cea care mi-a dat viață, m-a învățat să spun ”mamă”,”tată” și ”dor”. Tot românește am citi și am scris prima dată. România e cea care m-a crescut și m-a învățat să iubesc! România sunt eu care cred în ea!

Dar România ești și tu și toți cei ce vin după noi ..

Hai să ne bucurăm împreună de o Românie frumoasă!
La mulți, ani țara mea dragă!

Lasă un răspuns

