Despre noi si despre altii

Cum am străbătut lumea pentru un om ce nu m-a iubit [partea II]

3cd60941d5cd39be0bb206dd67389ede

Și am ajuns în țara omului de care-ți spuneam că m-am îndrăgostit iar primul lucru cu care m-am confruntat a fost un șoc termic! Habar n-aveam că urma să am parte și de unul emoțional în scurt timp.

Îi spusesem că vin – normal că am făcut asta: sunt eu omul surprizelor, dar totuși câteva mii de kilometri sunt un lucru serios – părea foarte entuziasmat că urma să ne vedem. Eu eram foarte încântată de mica mea nebunie și-mi făcusem zeci de planuri și sute de scenarii care … normal ca n-au devenit realitate!

Am petrecut câteva zile frumoase împreună (trei mai exact, ca să nu ieșim din clasicele tipare), iar apoi mi-am dat seama cât de înrădăcinat e omul respectiv în propria viață. Călătorul de care mă îndrăgostisem se transforma complet în mediul lui – zâmbea mai rar sau aproape deloc, avea o mulțime de responsabilități, fugea mereu de colo-colo și adevărul e că-și trata meseria cu foarte mult profesionalism. Însă toate acestea îl făceau să fie distant și îi răpeau orice ocazie de a-și aloca timp pentru el sau pentru o altă persoană.

Am înțeles situația (sau cel puțin așa credeam) – omul ăsta n-avea nicicând să mă pună pe primul loc, deci nu mă iubea – așa că am plecat din nou. […]

3 gânduri despre „Cum am străbătut lumea pentru un om ce nu m-a iubit [partea II]

Lasă un răspuns

