Despre noi si despre altii · Scrisori catre cunoscuti si nestiuti

„Words don’t come easy” – scrisoarea lui

– N-am dormit în noaptea asta – am stat să-ți scriu, mi-a spus în timp ce-mi înmâna scrisoarea (da! una adevărată, scrisă cu pixul pe hârtie).
Am fost surprinsă s-o primesc. A citit și el asta în ochii mei, iar apoi a continuat:
– S-o citești mai târziu …
Așteptam și n-așteptam să fac asta, căci știam că vom fi departe unul de celălalt când aveam să-i citesc rândurile …
”Nu prea pot să-mi găsesc cuvintele pentru a exprima ceea ce simt și ce se întâmplă acum în mine, dar cel puțin am să încerc … […] Nu știu cum sunt create sentimentele. Cum cineva ajunge să țină la o altă persoană. Va fi mereu un mister pentru mine. Tot ce știu e că se întâmplă și că ceea ce simt acum e destul de puternic și special pentru mine.
O bucată din sufletul meu pleacă azi cu tine. E destul de devastator, dar știi ceva? Ce urăsc cel mai mult e să-mi iau rămas bun de la un om, așa că hai ne spunem doar: pe curând! […] Știu că îmi va fi groaznic de dor de tine, dar mai știu că ne vom revedea curând, chiar dacă nu știu unde, nici când … ”

Un gând despre „„Words don’t come easy” – scrisoarea lui

  1. vamos
    es esquicito y el sabor aun se siente
    la magia del papel con el lapiz
    el romanse y la comunion entre ellos y tu
    es que la poesia narra en simples notas ese afecto
    ese amor apasionado sin nexo
    mas que tu misma
    maripoza
    alegria que mis almas logran soñar como
    bebes tus dias
    paladeando como tus notas
    feliz en aquellas cosas que suelen sernos grices,,
    asi
    voy detras de ti acompaño tus pasos
    y siento felisodad en mi alma
    porque eres tan poderosa para amar
    que tu eres el amor desencadenado.
    maripoza,

Lasă un răspuns

