Despre noi si despre altii

Regrete …

– Știi, am un regret ..
– La ce te referi? am întrebat surprinsă.
– Există oameni la care te gândești intensiv după ce îți transformă ziua în una strălucitoare… Iar când te-am cunoscut asta ai făcut, mi-ai transformat ziua! Mi-ar fi plăcut să mai fi avut măcar încă o zi pe care s-o petrec cu tine, să te cunosc mai bine și să zâmbim împreună!
– Ei bine, în acest caz te rog să iei foarte în serios următoarele rânduri: ”Aceasta este o invitație oficială în frumosul oraș în care locuiesc. Ești binevenit să-l descoperi și să petreci clipe de neuitat alături de oamenii săi minunați! P.S. Cazarea, masa și zâmbetele vor fi asigurate de organizatori!” i-am scris cu toată convingerea din lume.
– Sunt mișcat! Dintr-o dată, multe motive de a veni apar în fața mea. Totuși, ar trebui să-mi fie frică, sau voi avea parte de o adevărată aventură?
-De ce să-ți fie frică? l-am întrebat, fiind mai mult decât intrigată. Ai auzit ceva despre acest loc ce te înspăimântă?
– De fapt am văzut ceva ce m-a înspăimântat… doi ochi verzi.
Am înțeles pe loc că era vorba de ochii mei, așa că răspunsul meu nu a întârziat să apară:
– Nu-ți face griji – uneori e schimbătoare culoarea lor. Poate data viitoare când îi vei vedea vor fi gri sau albaștri.
– În acest caz, voi profita de șansă și voi săruta buzele care se află sub acei ochi… Mare greșeală că n-am făcut-o deja …

N-am mai spus nimic căci nu mai aveam ce – am lăsat doar un amalgam de sentimente să mă cuprindă …

Un gând despre „Regrete …

Lasă un răspuns

