Despre noi si despre altii

Uneori am impresia că zilele se măsoară în chipuri

Azi am trecut pe lângă mii de chipuri – oameni de tot felul!

Pe unii dintre ei i-am privit câteva secunde – m-o fi atras zgomotele, contrastele de culori sau unele priviri uneori … Pe-o parte din ei îi cunosc, însă pe majoritatea nu i-am văzut nicicând și posibil să nici nu-i mai văd – oricum de puțini îmi aduc aminte.

Și totuși, la sfârșitul chipurilor – dacă tot se măsoară zilele în ele -, înainte să adorm, unul singur îmi apare în minte. Doar pe acela pot să-l văd…  și adorm așa, conștientă că n-o să mai plece …

sssss

Un gând despre „Uneori am impresia că zilele se măsoară în chipuri

  1. sabes,,
    aveces suelo quedarme
    con el rose
    de una mirada al pasar
    la guardo
    en mi mente
    y la llevo
    aqui en mi alma
    como todo lo tuyo
    jovencita
    ,,,adios maripoza…
    se feliz
    ama…..
    pero tambien seintete amada…

Lasă un răspuns

