Despre noi si despre altii

Cum ar fi dacă … ?

– Și văzând atât de multe nunți, încep să-mi cam schimb părerea despre căsătorie – poate o fi și din cauza vârstei, îmi spunea el după ce realizasem amndoi la cât de multe evenimente de genul acesta fusesem și unul și altul.  Eram oarecum surprinși că prietenii noștri își întemeiază familii și parcă pe măsură ce înaintam în discuție realizam că nu ne-am oprit nici măcar o secundă să ne întrebăm: cum ar fi dacă … ?
– Ce vrei să spui, l-am întrebat.
– În urmă cu un an sau doi nu luam în calcul căsătoria sub nicio formă, însă acum simt că ar trebui să mă așez la casa mea. După o pauză mai lungă a adăugat; cu cineva care să merite, bineînțeles …

M-au surprins cuvintele lui – eram prieteni de ani buni, însă ne vedeam destul de rar datorită distanței și a ocupțiilor diferite pe care le aveam, iar când se întâmpla asta încercam să ne punem la curent cu ce se întâmplă în viața celuilalt, așa că rar discutam despre ceva foarte profund, cum era acest subiect.

– La un moment dat în viață iei asta în considerare, i-am răspuns. Eu, de exemplu, mereu mi-am dorit să am o familie.
– Și ai întâlnit pe cineva care să merite asta? Adică să-ți întemeiezi o familie cu el mă refer.
-Poate că am întâlnit persoana respectivă, dar nu am sesizat. Adevăru-i că nu mi-am pus problema până acum – apoi am căzut pe gânduri … După un timp l-am întrebat: dar tu?
– Mie mi s-a întâmplat doar o dată, a spus ferm.
– Înseamnă că există o șansă, i-am spus cu convingere, fără să-mi dau seama ce avea să urmeze.

Mi-a povestit apoi despre dimineața în care ne-am cunoscut, după care a adăugat:

– În cazul în care nu am fost suficient de clar, e vorba de tine!

what if

Un gând despre „Cum ar fi dacă … ?

Lasă un răspuns

