Despre noi si despre altii

Despre efemeritate …

Știu că ai să dispari din nou din viața mea în curând – nu știu cum, dar sunt conștientă că va veni ziua când va trebui să mă obișnuiesc să-mi petrec zilele fără să te regăsești în ele în altă formă decât în gândurile și amintirile mele. Însă până atunci, cu tot egoismul din lume, profit de fericirea care mi-o oferi fără să știi. ȘI ce dacă schimbăm două-trei propoziții într-o zi și doar ne tachinăm unul pe celălalt? Oricum vălul dragostei a căzut peste toată conversația și magia se întâmplă! Pot să schimb exact aceleași fraze cu oricine altcineva și n-am să fiu fericită..

Azi, acum, zâmbesc fără motiv după ce vorbesc cu tine. Și .. mă întreb de ce încerc să-ți explic ce simt când de fapt știu prea bine că e iubire. Sunt cuvintele astea mari de care profit (iar sau încă!). După ce vei pleca nu știu dacă voi mai putea să i le spun cuiva. Ultima dată ți le-am spus tot ție și n-am făcut-o pentru că așa am ales, ci pentru că așa am simțit. N-am făcut-o pentru că nu am vrut sau pentru că nu ar fi meritat nimeni să-i spun asta, ci pentru că n-am putut s-o fac.

Dacă știu că o să pleci, nu înseamnă că sunt pregătită pentru moment – doar conștientă că se va întâmpla. Însă de data aceasta nu am să încerc să te opresc. Dacă am învățat ceva din ultima despărțire (da, a noastră) a fost că ceea ce trebuie să se întâmple, se întâmplă și că nu am resursele și nici mijloacele necesare să fac un om să rămână lângă mine…

efem

Un gând despre „Despre efemeritate …

  1. recupere aliento
    mi espada yacia en el suelo
    y la fatiga quedro mi silencio
    levante mis ojos al cielo
    y encontre los tuyos
    pedi paz
    pedi lo que mas anciaba
    tu alma tu gran redil para mis dias
    porque deje de combatir
    y ser un hombre
    conquistador americano
    para saciar toda mio sed de ti
    porque si e de andar porque no tengo paz
    que sea
    a tus pies mujer amada
    maripoza de mi alma.

Lasă un răspuns

