Despre noi si despre altii

Aplic pentru postul de …

Trăim într-o lume alertă, care se mișcă al naibii de repede, dar asta pare a fi valabil pentru cei care vor ceva de la viață. Uneori cred că lumea se împarte în două categorii: cei ce așteaptă să se întâmple ceva și cei care profită de fiecare ocazie ce le iese în cale, oricât ar fi ea de mică – ăștia-s ăia care dau din coate și nu se mulțumesc cu orice. Și-n lumea asta de care vorbesc, un CV spune multe despre tine, iar unul bine realizat face diferența.

Am participat la multe workshopuri de CVuri, am întâlnit mulți recruiteri și persoane care lucrează în domniul HR. Ca urmare am scris multe CVuri și am văzut și mai multe, așa că nu am fost surprinsă când într-o zi am primit un telefon:

– Salut! mi-a spus o voce caldă și familiară. Vreau să-mi depun CVul la compania X ; poți să te uiți și tu peste el înainte să-l trimit?

– Sigur, dar peste o jumătate de oră – acum am puțină treabă.

– Ți-l trimit prin email. Merci!

– Ok.N-ai pentru ce.

Au trecut jumătățile de oră una după alta – așa se întâmplă când îți petreci timpul cu familia în mijlocul verii, mai ales când ai și copii prin preajmă – apoi am primit un mesaj: ”Ai primit emailul?”. Abia atunci mi-am dat seama că nu mă ținusem de promisiune și că nu dădusem feedback pe CVul respectiv.

Am lăsat totul de-o parte, m-am așezat la laptop și am deschis lista de emailuri. Printre zecile care se adunaseră, am găsit și unul care avea ca subiect: CV și numele persoanei care mi l-a trimis.

Click.

Pe lângă atașament, în mesaj mai erau următoarele două propoziții: ”Aplic pentru postul de iubit al dragei _____________ . Please take a moment and revise my resume.”

În locul spațiului liber era numele meu ..

Image

Un gând despre „Aplic pentru postul de …

  1. tu nombre
    tu sonrisa
    tan solo tu
    iluminando vidas
    con tus palabras y tu vos
    no dejes de ser tu
    aunque el mundo
    tan solo
    quede en desolacion
    pero tu
    nunca dejes de amar
    ni de soñar..
    maripoza.

Lasă un răspuns

