Despre noi si despre altii

Două cuvinte rupte din suflet

Să știi că mereu am fost prizoniera trăirilor puternice și de la un moment dat am renunțat să mai încerc să evadez, căci orice drum mă ducea în același loc.

În schimb, am spus foarte rar (sau chiar deloc!) « te iubesc! », și-o făceam abia în momentul în care mă mistuiau sentimentele, când am simțit-o cu toată ființa mea.  Apoi am învâțat că iubirea e de mai multe feluri,  că pot iubi mai multe persoane în același timp – dar nu la fel și totuși din tot sufletul. Și mi-am mai dat seama că-n fiecare iubire am lăsat câte o bucâțică de suflet. Mi-am frânt sufletul în multe bucăți și l-am împrăștiat prin multe colțuri ale lumii – am făcut-o din iubire și poate pentru iubire, căci cred cu tărie că dacă o dăruiești, nu are cum să dispară …

Și mai știi ceva? Te iubesc, așa că poți să iei și tu o bucată de suflet – ți-o dăruiesc!

Image

Un gând despre „Două cuvinte rupte din suflet

Lasă un răspuns

