Despre noi si despre altii

Te urăsc …

Te urăsc pentru că iar e dimineață devreme, iar eu încă mă gândesc la tine și pentru că știu că dacă ai fi lângă mine timpul s-ar scurge după alte norme, mult prea repede!

Te urăsc pentru că nu pot sa mi te scot din minte!

Mai rău e că n-o să pot să mi te scot din suflet. Află ca deja ești acolo, iar pentru asta te urăsc!

Te urăsc pentru modul în care m-ai ținut în brațe și ai avut grijă de mine!

Te urăsc că mă faci să scriu iar și că mă inspiri!

Te urăsc pentru că mi-ai demonstrat că nu știu să fac asta, că tot ce știu e să iubesc …

Image

6 gânduri despre „Te urăsc …

  1. Te urăsc pentru că mi-ai zguduit lumea din cap până-n picioare!
    Te urăsc pentru că mă gândesc numai la tine!
    Te urăsc pentru impactul pe care l-ai avut asupra mea și schimbările suferite!

    Dar cel mai mult te urăsc pentru că nu știu când te voi revedea…

Lasă un răspuns

