Despre noi si despre altii

Îmbrațișați viața din jurul vostru!

De fiecare dată când îmi fac bagajul, fie că e vorba de un rucsac sau de un geamantan întreg, știu că la întoarcere îl voi avea mult mai greu datorită experiențelor trăite și amintirilor acumulate.

Anul acesta am călătorit mult, căci mi-am promis că voi profita de fiecare astfel de ocazie; am văzut muntele și marea, țara mea și țările altora, am întâlnit multe povești și am învățat numeroase lecții.  Mi-au ieșiti în cale oameni simpli și extraordinari, părinți, tineri și copii sau poate un amalgam din cele trei, tâinuite într-o singură persoană. Am văzut mii de chipuri în trenuri, mașini, bărci, autobuze, pe bicicletă sau trecând pe lângă mine – îți dai seama câtă viață am întălnit?

Ș-acum îmi fac bagajul din nou .. 
Ne întâlnim cu povești la întoarcere!

P.S. Îmbrațișați viața din jurul vostru!

Image

Un gând despre „Îmbrațișați viața din jurul vostru!

  1. la vida esta alli,,exactamente como tu la señalas ,,la vives,,,,joven,,brillas cada ves que ablas de vida,,de mirares de tantas almas como historias,,,

Lasă un răspuns

