Despre noi si despre altii · Scrisori catre cunoscuti si nestiuti

Scrisoare către 2012

Ca să încep cum se cuvine, mulțumesc 2012 că ai fost un an plin!

Ai început în forță prin a-mi arăta că într-adevăr studenția reptrezintă ”anii-n care dormi puțin”, mai ales în perioada sesiunilor când timpul curge după o altă lege parcă.  Însă după ce s-a încheiat primul an universitar al meu, eram deja mai mult decât conștientă că aceștia sunt și anii în care ”iubești și râzi din plin”! Ce mi-a mai oferit studenția în acest an? Mi-a deschis larg porțile spre adevărata lume a studenților, devenind astfel membră a organizației BEST Cluj-Napoca, cea care în scurt timp a devenit ”casa, școala și familia mea!”.

Apoi au fost momente când nu prea ne-am înțeles, nu-i așa 2012? Eu mă încăpățânam să rămân prizionera trecutului, iar tu mergeai înainte, trârându-mă după tine parcă; însă era singurul mod în care puteam să învăț o lecție deosebit de importantă, faptul că ”Timpul șterge.. Dar el știe să păstreze – ca nimeni altul – ceea ce nu trebuie pierdut … ”  după cum spunea Amza Pelea.

Ș-apoi m-ai învățat că trebuie să dau timpului timp, că unele răni se vindecă mai greu decât altele și că există cicatrici care ne vor însoți mereu. Nu în ultimul rând mi-ai arătat că unele persoane apar în viața noatră „as a blessing”, iar altele ”as a lesson”. Tocmai din acest motiv, i-am lăsat să plece pe cei care au dorit să facă asta, căci n-am de gând să mă ancorez în sufletul nimănui, sau pe românește spus, nu vreau să intru cu cizme în  sufletul cuiva.  Adevărul e că prietenii vin și pleacă – e o lege a firii, căci ne schimbăm constant și uneori cei de lângă noi încetează să mai reprezinte ceea ce ne dorim să fie, prin urmare căutăm altceva. Eu una vă mulțumesc tuturor, celor care ați fost, celor care ați venit, dar mai ales vă mulțumesc vouă, prietenilor care ați rămas și care-mi sunteți acum aproape!

Nu în ultimul rând:

* 2012 a fost anul în care am căzut din multe puncte de vedere, dar mai devreme sau mai târziu m-am ridicat, singură sau ajutată de familie sau de oamenii minunați care mă înconjoară.

* 2012 mi-a oferit multe oportunități, de care am încercat să profit cât mai mult

* 2012 mi-a adus lacrimi, dar mi-a oferit mult mai multe zâmbete și momente fericite

* 2012 m-a purtat prin lumea largă

* 2012 a fost generos, plin de învățături și la finele lui am putut spune ca a fost un an frumos!

* 2012 s-a scurs în momentul în care au bătut clopotele și  un nou an începea în aceași bătaie

Și ca să mă crezi pe cuvânt, iată ce a însemnat 2012 pentru mine (ordine aleatoare):


3 4

1

2

P.S. În 2012 am lăsat, fie dinadins, fie că am uitat, unele spații goale – e momentul ca noul an să le umple!

Bine ai venit 2013!

4 gânduri despre „Scrisoare către 2012

Lasă un răspuns

