Despre noi si despre altii

Aceeași carte-n altă parte

Aceeași carte-n altă parte. Mi-am luat inima-n dinți și am continuat lectura.

”Dragostea se face din ce în ce mai comodă, iar eu mă simt bine în preajma ei și-mi fac tot felul de filme. «I know love comes and goes but maybe, just maybe, this love will stay.» – asta s-a derulat mult, prea mult timp în mintea mea. Cu ochii pieduți mă uitam la ultimul fum ce ieșea din țigara ei. Și acum, ce avea să urmeze?

Statea și parcă privea în gol, dar de fapt se uita fix la mine; mă analiza și-mi lăsa impresia că vrea să-mi spună ceva. Oare se întreba și ea dacă să plece sau să rămână? Ce-o avea de gând?

Mintea mea era strâpunsă de milioane de astfel de întrebări, dar fără răspuns, căci nu cutezam să le dau glas. Apoi am aflat că nici nu avea rost să pun acele întrebări, căci ce s-a întâmplat în continuare a fost grăitor!

Dragostea și-a luat picioarele de pe noptieră, s-a ridicat din fotoliu și a disparut exact așa cum apăruse – pe nesimțite și fără să mă aștept. În urma ei a rămas doar scrumul -ca dovadă că a fusese acolo probabil- și un bilet.

M-am repezit după ea, dar n-am văzut-o nicăieri în zare. Chiar plecase și tot ce mai aveam acum era scrumul, camera îmbibată de parfum și fum și biletul.

Știi ce mi-a scris?

«Am stat în fața ta pentru că ai încetat să crezi în mine și vroiam să mă vezi, să te convingi cu propriii tăi ochi că încă exist. Nu te-am părăsit; sunt pretutindeni, dar mai presus de toate, sălășluiesc în tine!»”

Am închis cartea, surprinsă de final, dar am lăsat-o la îndemână în cazul în care uit această lecție, s-o am aproape …

DSC_0137

Lasă un răspuns

