Despre noi si despre altii

Am renunțat să mai beau așa ceva …

Am să-ți spun povestea mea.  Când poți, spune-o și altora; poate veți învăța fiecare ceva din ea.

”Acum realizaz că mi-am făcut-o cu propria mână; eu sunt cea care n-a ascultat si m-am încăpățânat să merg pe un drum pe care am fost avertizată să nu pășesc. Trăiam pe ideea că dacă pot să mă îmbăt cu fericire, am s-o fac, și m-am făcut mangă! Păcat că fericirea mea provenea dintr-o iubire închipuită, iar după această beție m-a durut capul mult timp.

Încă visez momentul în care mi-a promis că vom fi împreună mereu; oare cum nu mi-am dat seama că vorbind cu atâta ușurință de eternintate, n-are cum să înțeleagă conceptul? La început visele erau frecvente; acum îl visez mai rar, dar se pare ca tot a rămas undeva acolo, pierdut în mine.

Recunosc! Nu mă mai afectează ca în urmă cu câțiva ani și nici nu-l mai iubesc la fel. ”Ce-ai schimba dacă te-ai putea întoarce în timp?” sunt întrebată frecvent, iar eu răspund simplu ”Nu m-aș întoarce”. Acum am o altfel de viață, una din care el lipsește cu desăvârșire, dar în care nu-și mai are locul. Am băut amândoi acea tărie, eu n-am aprins-o și m-am făcut mangă. De atunci am renunțat să mai beau așa ceva!”

beautiful bottle

4 gânduri despre „Am renunțat să mai beau așa ceva …

  1. Mereu va ramane acolo in tine o amintire cu el. Sunt sigur de asta. La fel vei ramane si tu in amintirea lui. Nici eu nu m-as intoarce sa schimb ceva. Nu regret nimic din tot ce am trait. Chiar daca am gresit cu ceva in trecut mereu am avut ceva de invatat dintr-un esec. Culege intotdeauna „roadele” bune din orice intamplare, precum culege si un taran recolta buna. Pe cea rea o arunca. Dar am o intrebare, tu de ce nu te-ai intoarce daca ai avea posibilitatea ?

    1. Am strâns doar ce a fost frumos, restul amintirilor le-am lăsat să se piardă.
      Nici eu nu regret nimic, nu vreau să fiu înțeleasă greșit.

      Iar acum să-ți răspund la întrebare. Unul din motivele pentru care nu m-aș întoarce este că probabil aș fi tentată să iau alte decizii și-ar fi păcat, căci n-aș vrea să schimb nimic. Dacă aș schimba ceva, n-aș mai fi eu cea de azi, ci o alta.

      P.S. Frumoasa comparatia cu țăranul care-și culege recolta

  2. Cu toții ajungem la un moment dat să bem aceeași tărie care te ține la pat mult timp, care-ți provoacă dureri de cap, care te face să uiți cine ești și cum ai ajuns în starea aceea. Dar timpul vindecă, somnul vindecă, iar după o astfel de experiență îți spui că povestea nu are să se mai repete… Asta până într-o zi când te amăgești din nou, când mai încerci odată, într-o zi îți vei spune din nou că vrei să mai simți odată durerea de cap… Durerea aceea cumplită, inconfundabilă. Atunci îți dai seama că te-ai îmbătat din nou… că doare din nou… și-ncepi să te amăgești din nou, din nou și la nesfârșit…

Lasă un răspuns

