Despre noi si despre altii

Recolta

Viața nu mi-a oferit totul pe o tipsie de aur, din contră, m-a învățat că dacă vreau să culeg, trebuie întâi să seamăn sau să plantez, să mă îngrijesc de cultură și abia apoi să mă gândesc la roade. Nu vorbesc doar la figurat aici, sau doar la propriu, ci mă refer la ambele cazuri, dar ce se întâmplă când recolta nu e cum ne așteptăm? Ne străduim și facem tot ce ne stă în putință, iar rezultatul e potrivnic uneori..

Numai că  în astfel de momente îmi aduc aminte de o maximă a lui Les Brown, anume: „Țintește mereu spre lună. Chiar dacă nu reușești, măcar vei fi printre stele”. Cu alte cuvinte e important să ne muțumim cu ceea ce avem, dar e vital să luptăm în continuare pentru visele noastre!

O zi plină de praf de stele vă doresc!

Lasă un răspuns

