Despre noi si despre altii

Dragostea ce-mi face lumea pură

071560ae00be5094091a10e458f867e7

Recent, am primit o lecție de la viață care mi-ar plăcea să ți-o împărtășesc. Dacă te aștepți să fie ceva ce mi s-a întâmplat într-una din zile, te înșeli; din contră, e vorba despre ceva ce mă înconjoară, ce a fost mereu în jurul și în interiorul meu, doar că acum am ajuns să fiu conștientă de asta.

E vorba de dragoste … dragostea ce-mi face lumea pură!

Ea este atunci când :

* încerci să-l faci pe cel drag să zâmbească și chiar dacă ți se spune că glumele tale sunt proaste, tu nu-ți pierzi elanul;

* asculți și ești alături de o persoană care plânge, chiar dacă nu-ți place să vezi pe cineva plângând;

* nu-ți place un anumit loc, dar însoțești persoană dragă, căci dorești să o vezi fericită;

* spui că ți-e bine, doar pentru a fi lângă cel drag, murmurând printre dinții clănțănind de frig;

* în fiecare seară scrii același mesaj de noapte bună, fără să aștepți nimic în schimb;

.

.

.

* îndrepți ochii spre cer și cu lacrimi în ochi mulțumești și ceri …

Așa că vă mulțumesc dragii mei (familie, prieteni) că mi-ați arătat toate acestea, că țineți la mine și că mă acceptați așa cum sunt; pentru mine sunteți de neprețuit!

Cât despre tine, dragostea e atunci când … ?

3 gânduri despre „Dragostea ce-mi face lumea pură

  1. toate aceste lucruri se intampla la inceput:) dupa un timp deja nu mai e acelasi lucru!de oricare paret ai fii(male or famale)

Lasă un răspuns

