Despre noi si despre altii

Tu pe unde ai fost?

Ieri am vorbit despre mine si am mentionat cateva din locurile cele mai importante unde am fost vacanta asta… vara asta care din pacate se apropie de sfarsit.. ultima vacanta mare ca licean.. (nu`mi vine sa cred ca am spus asta!)

Dar voi.. ? Tu unde ati fost, pe cine ati intalnit? Ce ti s-a intamplat?

Astept raspunsurile voastre aici, franturi din jurnalele de calatorie, orice.. sunt sigura ca aveti cateva intamplari interesante de impartasit! Pupici! :*

Un gând despre „Tu pe unde ai fost?

  1. Satu Mare, Venus, Saturn, Costinesti, Satu Mare, Timisoara, Deva, Hunedoara, Tg Jiu, Rau de Mori, Timisoara, Satu Mare,… Satu Mare 😀 lasa ca vacantele de studenti sunt mai faine >:D<

Lasă un răspuns

