Despre noi si despre altii

Back in business!

Am treaba (ca de obicei!), dar acum am zis ca e momentul sa o las la o parte si sa-mi actualizez blogul. L-am lasat destul in asteptare.. el e o alta casa a mea, una virtuala; e locul unde imi depozitez gandurile, faricirile si temerile, ideile, frustrarile… ca nu toate sunt publice, asta e o partea a doua!

E momentul sa stau pe scaun si sa scriu, sa las cuvintele sa-mi curga prin degete, prin tastatura.. sa le vad cum apar pe monitor… e timpul sa impart toate amintirile care mi le-am facut pana acum …

Satu Mare, Koningswiesen, Linz, Satu Mare, Budapesta, Praga, Amsterdam, Bruxelles, Paris, Taize, Geneva, Stuttgart, Viena, Satu Mare, Buzau, Foscani, Galaciuc, Satu Mare, Maramures, Cluj, Satu Mare …

Sunt doar o parte prin locurile in care am fost vara aceasta… locuri in care mi-am facut prieteni, am ras, am plans.. locuri in care am lasat mereu cate ceva, poate o urma sau o parte din mine, dar din care cu siguranta ca si eu, la randul meu, am luat ceva: o multitudine de amintiri nepretuite!

Azi-noapte am citit, vroiam sa termin o carte care ma atragea ca un magnet (The Ghift – Cecelia Ahren) si acum, ca o incheiere, doresc sa impart ultimele randuri din ea cu voi:

„Time can’t be given. But in can be shared.”

P.S. Imi e dor.. dor de prietenii mei de aici de acasa, dor de prietenii care mi i-am facut, de cei pe care am ajuns sa-i cunosc mai mult sau mai putin.                Va multumesc si va iubesc!

And now, we’re back in business!

3 gânduri despre „Back in business!

Lasă un răspuns

