Scrisori catre cunoscuti si nestiuti

Celui ce ma uimeste pe zi ce trece …

Ma impresionezi pe zi ce trece…in mod placut, sa stii …

Intial, am crezut despre tine ceea ce cred cu totii, poate; „Sigur, e baiatul ala smecheras.. „, dar ma declar o norocoasa.. am ajuns sa te cunosc. Nu stiu nici eu, nu stii nici tu, dar am ajuns sa fim foarte apropiati.. e un adevarat mister cum, insa cred ca e mai bine sa-l lasam neelucidat!

Tot ce pot si vreau sa fac acum e sa iti multumesc! Multumesc ca esti langa mine!

P.S. Si-am sa-ti mai scriu …

Pana atunci, pupici! :* :

Lasă un răspuns

