Despre noi si despre altii

Because you loved me …

Ar trebui sa le dedic atator persoane acest cantec; aceste versuri care spun atat de multe …

Tie, persoanei care mi-ai zambit azi. Prietenilor sau fostilor prieteni. Oamenilor care trec pe langa mine in fiecare luni dimineata. Celor care sunt langa mine si celor ce au disparut, dintr-un oarecare motiv, din viata mea.  Tuturor celor care m-au felicitat azi (cu mentiunea: chiar daca sunt doar o adolescenta! :D). Persoanelor pe care le-am intalnit ieri, sau in primele secunde ale vietii mele. Educatorilor mei. Celor care mi-au fost modele. Celor care m-au ajutat sa-mi indeplinesc visele. Persoanelor din cauza carora am plans si care m-au facut, totodata, cea mai fericita persoana din lume, la momentul respectiv. Lista poate continua, si in acelasi timp ramane deschia ….

Dar, cea mai indreptatita persoana din lumea aceasta, care merita sa-i dedic aceasta piesa este mama, desigur. Azi, fiind ziua internationala a femeii, si ziua mamei, la noi la romani, doresc sa-i urez multa sanatate si fericire. De asmenea trebuie sa-i multumesc pentru tot ce a facut si face pentru mine. Ea e omul care nu se plange, care ar face orice pentru mine, si care, pune dragoste in fiecare gest. Uneori simt ca nu ii raspund la fel, ca nu merit atata dragoste, caci stiti, dragostea ei e infinita.. de aceea vreu sa ii spun cat de mult o iubesc si ca apreciez tot ce face pentru mine.

Multumesc Mama! >:D< Esti totul pentru mine …

P.S. Pe aceasta cale doresc sa urez doamnelor si domnisoarelor de pretutindeni multa sanatate, fericire si liniste sufleteasca. Nu uitati sa sunteti unice in felul vostru, asa cum sunt toti cei din jur!

Let yourself shine!

Lasă un răspuns

