Scrisori catre cunoscuti si nestiuti

Celui caruia ar trebui sa-i scriu cand nu se asteapta!

Pentru a-i plati cu aceeasi moneda, doar si el apare din senin, cand nu ma astept! 😀

„Inculpatul”, (caci este un el :D), termina sesiunea. Nimic nou sub soare, din fericire pentru studenti, sesiunile se si termina (in cele din urma). Ideea e ca dupa acea perioada epuizanta, cand se invata pe rupte :-„, obisnuieste sa vina, din frumosul oras asezat pe malul Begai, in micuta si provinciala localitate natala.  L-am intrebat, ca de obicei, cand se intoarce, pentru a primi un raspuns sec: „Nu merg si nu ma mai intreba”. Copil curios din fire, am recurs la eterna intrebare „De ce?” Mi-a spus pur si simplu sa stau la scoala si a schimbat subiectul. Hmmm.. era ceva necurat la mijloc ;)) Asta pentru ca intr-o zi de miercuri, dupa o ora plina de catecolamine, STH, TSH si multe astfel de prescurtari care se termina cu H, a sosit si binemeritata pauza! Si atunci, surpriza! Omul care mi-a spus cu cateva zile inainte ca nu vine acasa era in fata mea, imi zambea si mi-a spus doar atat: „Cum vroiai sa vin acasa daca eram deja aici?” 😀

Restul e poveste, una plina de zambete, desigur!

10x >:D<

Un gând despre „Celui caruia ar trebui sa-i scriu cand nu se asteapta!

Lasă un răspuns

