Scrisori catre cunoscuti si nestiuti

Celui care crede ca 5 minute e mult …

Sau:

Pentru cel care crede ca pun multe intrebari..

Scrisoare catre omul care nu vede rostul avatarului meu…

Studentului de la Poli …

Adultului care subestimeaza copiii (in special eu)!

Celui care crede ca mi`am uitat manusile in masina lui ..

etc

Pentru ca gasesti ceva de „completat” in orice situatie, trebuie sa am si eu cumva dreptul la replica, nu ti se pare?

DA! Pun multe intrebari, exact ca si copiii!  Noi punem intrebari pentru ca avem nelamuriri, pentru ca nu stim sau pentru ca vrem sa aflam mai mult (si ar mai fi o varianta: pentru a-i tachina pe adultii care cred ca stiu totul, sau pe adulti in general care uita sa fie copii). Dar apropo de copii, cum sa crezi ca 5 minute e mult? Daca ar trebui sa astepti o viata, cum ti s-ar parea? 😀 Si chestia cu manusile! Tipica unui adult!!! Cum sa crezi ca erau ale mele? Copiii au manusi colorate, nu negre (iar eu nu fac exceptie! – unde mai pui ca sunt si manusi cu un singur deget, ca sa nu ma incurc in stiinta cand le iau pe maini)!

Stiu ca ti-am promis o scrisoare, una adevarata ma refer, scrsa pe o foaie A4, cu margine la stanga de 2 centimetri, frumos aranjata in pagina si care sa inceapa cu Draga ….. , si o sa o primesti, dar trebuie sa vii dupa ea!

P.S. E diferita de asta!

P.S.S. Si apropo de faptul ca iti spuneam zilele astea ca nu te pot intui… raman la aceeasi concluzie pentru ca habar nu am cum vei reactiona! 😀

Si inca ceva; voi respecta sfarsitul clasic al scrisorii:

Cu drag, Madalina

Un gând despre „Celui care crede ca 5 minute e mult …

Lasă un răspuns

