Despre noi si despre altii

Multi ani de-acum incolo …

Frumos esti tu si-ai sa ramai

Multi ani de-acum incolo

Eu te privesc, te vad razand

Si stiu c-am sa-ti duc dorul!

`

Ai tu ceva in ochii-ti vii

Ce doar un inger are

Si mi-amintesc de doi copii

Fugind razand spre Soare!

`

Doar ca aceasta fug-a lor

E dintr-un vis mai vechi de-al meu

Vis unde totul e posibil

Si noi suntem doar noi mereu!

`

Frumos esti tu si-ai sa ramai

Multi ani de-acum incolo

Eu te privesc, te vad plangand

Si stiu c-am sa-ti duc dorul …

Un gând despre „Multi ani de-acum incolo …

Lasă un răspuns

