Despre noi si despre altii

Draga Mos Nicolae…

Oare acum e prea tarziu sa iti scriu? Oare vei mai avea suficient timp pentru a-mi lua scrisoarea si a incerca sa-mi indeplinesti dorintele? Sau acest ravas va ajunge prea tarziu la tine pentru a-mi putea raspunde?

Iti aduci aminte primele mele scrisori catre tine? Erau pline cu desene (de fapt niste mazgalituri) iar eu eram foarte mandra de ele! Eram convinsa ca nimeni nu iti mai desenase asa ceva!

Apoi a trecut timpul si am invatat sa scriu; caligrafiam, nu altceva, fiecare scrisoare si ma straduiam sa arate impecabil – nu cumva sa creada Mosul ca nu am fost constiincioasa, ca n-am invatat si sa nu vina pe la mine!

Insa de cativa ani nu ti-am mai scris.. poate pentru ca am uitat, poate ca m-am considerat prea matura pentru asa ceva… poate pentru ca „iesise din moda”… poate ca … poate ca… (as putea gasi mii de scuze – dar nu are rost!).

Dar m-am hotarat! Iti scriu acum! Stiu ca nu e prea tarziu, si ca ma vei ierta pentru ca tu, draga Mos Nicolae, pe langa toate darurile care le aduci copiiilor, tu daruiesti si iertare!

Sper sa redevenim din nou acei prieteni care am fost odinioara,

Cu mult drag, Madalina

P.S. Tu cand i-ai scris ultima data Mosului?

2 gânduri despre „Draga Mos Nicolae…

  1. …imi aduc aminte de cand eram un biet copil care astepta narabdator sa vina Mosul…si iata ca intr-o seara de Craciun a venit, dar eu m-am speriat si am fugint in baie…iarta-ma Mosule…
    …anul acesta Mosul Nicolae mi-a adus fericirea, linistea…mi-a daruit cel mai de pret cadou…
    Iti Multumesc !

  2. cand eram tanar fecior i-am scris, frumoase vremuri….
    Azi am primit primul cadou de Mos Craciun, da stiu ca e repede 😛 Dar nu cred ca primesc un ….. cadou pe care mi-l doresc de multa vreme.

Lasă un răspuns

